Patru modalităţi pentru a identifica dacă sunteţi un Portal Walker

portal

Four Ways To Identify If You’re A Portal Walker

by Marbella Baraj, 23 ianuarie, 2019
Colaborator scriitor, In5D.com

Abilitatea de a fi o poartă stelară și / sau un portal walker este adesea privită ca o stare proprie visătorilor.

Ați fost vreodată conectaţi la o anumită perioadă de timp, chiar întrupaţi complet, uneori?

Aveți interese în trecerea sufletelor pierdute, în lumină?

Ați avut vreodată o experiență în afara corpului?

Ați avut o experiență de contact cu ET?

Vă simţiţi canalizând informații din cosmos?

Tot ce este posibil, că se realizează conexiunea voastră cu alte dimensiuni. Sunteți atât de conectaţi cu alte dimensiuni, încât conținutul și informațiile primite, se transformă în realitatea celei de a treia dimensiuni. Acest lucru se poate manifesta ca, văzând îngeri, ghizi spirituali și energia din aer. Este posibil, să vă simțiți detașați de oameni și de societate, din cauza acestor portaluri de energie. Uneori, frecvența acestor portaluri poate fi simțită copleșitoare, totuși acestea sunt acolo pentru a vă ajuta.

În primul rând, pentru a fi un portal walking, înseamnă să vă conectaţi bine cu realitățile voastre paralele. Acest lucru poate însemna să primiți viziuni vii sau vise puternice, ale unor vieți trecute. Alte vieți pot fi o realitate paralelă a conștiinței voastre. Ca suflet, creați experiență și cunoaștere trăind în aceste corpuri din diferite vieți. Manifestarea unui corp uman este cel mai bun instrument pe care îl puteți avea pentru a obține creșterea spirituală, ca suflet.

Timpul este o iluzie pe Pământ. Este posibil să trăiţi viața într-un alt corp acum, într-o dimensiune diferită. Extinzându-vă conștiința, puteți realiza această conștientizare dimensională și să o accesați în orice moment. Momentul, care contează cel mai mult pe Pământ, este momentul prezent. Fiind conectaţi la viețile trecute, creaţi un portal către cunoașterea infinită. Dacă vă confruntați cu o anumită problemă în această viață, sunt șanse, că sunteţi în situații diferite într-o realitate paralelă. Când cineva face „lucrul cu umbra”, vindecă durerea karmică din această viață și din altele. Lucrul cu umbra poate fi integrată în conexiunea cu realitățile paralele, dorite. Aţi trăit experienţele schimbărilor dimensionale?

În al doilea rând, legătura dintre dimensiuni este activă atunci când se întâmplă situații ciudate. De exemplu, ați experimentat vreodată disocierea de corpul dumneavoastră? Îmi place să numesc aceasta, călătorie astrală în timp ce eşti treaz. Am avut doar o mână de experiențe ca aceasta. Odată mi-a fost declanșată plimbarea într-un Walmart și când am ajuns acolo, am lipsit. Pentru cei dintre voi care au fost într-un Walmart, înțelegeți energia scăzută despre care vorbesc. Plimbarea walker, este echivalentă cu a fi activaţi ca supapă de energie la fiecare două minute, dacă sunteți o persoană sensibilă multidimensională. După ce am părăsit povestea, am putut spune că a fost o experiență extraordinară. Trupul meu era încă activ, dar nu aveam controlul asupra acestuia, era ca și cum altceva se afla înăuntrul său și mi-a lua corpul, pentru o plimbare bucuroasă. Ajunsă acasă, am privit în oglindă și mi-am văzut fața, dar nu am recunoscut-o. A fost o experiență terifiantă. Am văzut ce controla corpul meu, și acesta a recunoscut că știu. Deci, s-a îngrozit de sine, și de faptul că am fost conștientă de faptul că mi-a folosit corpul. Prin urmare, m-a aşezat pe canapea pentru a se desprinde. Câteva minute de respirație adâncă, și m-am întors în corpul meu. Am reușit să-mi amintesc întreaga experiență și o simțeam ca pe o posesie minuțioasă. Cu toate acestea, nu o simțeam ca pe o prezență demonică.

Corpurile noastre sunt portaluri naturale, ne țin și ne încadrează conștiința. Învățăturile antice le numesc merkaba. De asemenea, toate acestea s-au întâmplat a doua zi, după ce am stat jos pentru a primi descărcări timp de o oră, în timpul meditației. Ceea ce am învățat în acea zi a fost că, trupurile noastre nu sunt una cu noi, și avem capacitatea de hacking corporal. Experiența disocierii este actul plecării sufletului și permiterea unei alte entități să intre. Motivul pentru care nu mai puteam să-mi recunosc fața, era pentru că nu eu am folosit trupul, altcineva a fost. Energia copleșitoare Walmart, mă împinse din corp și altceva intra înăuntru. Nu este cazul pentru toată lumea, dar dacă meditați și deveniți mai conștienți de sine, atunci când vă disociați data viitoare, veți observa cealaltă entitate. Am fost norocoasă că am avut o entitate înțelegătoare în corpul meu, m-am observat în oglindă, și a știut că a fost expusă, așa că a plecat. Mă întreb, de asemenea, dacă entitatea a fost din viitor. Pentru că mai încolo, vorbesc în articol despre săriturile portal în corpurile vieţilor trecute. Trupurile noastre nu sunt singurele, care să fie portaluri active. Putem crea şi noi de asemenea.

În al treilea rând, în călătoriile șamanice, aceștia sunt ghidați să creeze portaluri pentru sufletele pierdute. Am participat la o călătorie șamanică printr-o invitație a unui prieten șamanic, conducea o călătorie pentru a trece sufletele pierdute în Ceruri, și pentru a vindeca Pământul devastat de incendiile sălbatice din California. Fiecare dintre noi am deschis un portal pentru a traversa sufletele sub formă de oameni și animale, apoi am folosit ghizii noştri spirituali, pentru a zbura peste Pământ și pentru a trimite energie de vindecare. A fost o meditație foarte puternică de transă. Nu trebuie să fii un șaman pentru a afla cum să faceți acest lucru. Fiind o ființă umană, este dreptul vostru divin să accesaţi aceste instrumente și abilități. Creez portaluri prin meditaţii pentru călătorii pe alte planete și tărâmuri. Ca om multidimensional, acesta este un lucru pe care îl puteți practica și face. Imaginația este singura limită pe care o aveţi. Învățarea și împărtășirea experiențelor îi pot ajuta pe ceilalţi să-și extindă imaginația și capacitățile.

Un motiv pentru care îmi place să folosesc portalurile, este să accesez corpurile din trecut. De exemplu, acum câțiva ani într-o meditație ghidată, am deschis un portal într-un timp din perioada Renașterii, și am preluat trupul meu din viața trecută, ca regină a Scoției. M-am văzut în corpul ei, când m-am uitat în oglindă eram în acel moment neplăcut când slujitorii o îmbrăcau. Am localizat direcţia slujitorilor în cameră. Am folosit aceasta pentru a ieși din castel. Odată ce am fost înafară, am petrecut un timp minunat în ceea ce am numi piața agricultorilor, dar, atunci când a fost literalmente o piață pe care fermierii, pescarii și meşteşugarii îşi vindeau toate produsele alimentare și mărfurile. M-am trezit din această meditație și încă mi-e de mirare până astăzi, dacă regina scoțiană a fost surprinsă, să se găsească în mijlocul pieței în afara castelului ei. Uneori, reginele au nevoie de o schimbare în rutină. Experiențe ca acestea sunt cele pe care le puteți avea, acum că știți că este posibil.

În al patrulea rând, a fi un portal, într-un fel este ca și canalizarea. Puteți merge în diferite locuri, dar, puteți accesa și informații din locații. Atunci când informațiile sunt accesate de pe diferite planete, îmi place să spun că este „conexiunea cu poarta stelară”. Unii oameni pot menționa, de asemenea, „descărcări”, acestea sunt pachete de informații venite din sistemul lor de origine. Simt cea mai puternică legătură cu Pleiadele. Poarta stelară este un portal, care este întotdeauna deschis, este o conexiune spre cosmos. Este, de asemenea, o conexiune pe care o mențineți cu cosmosul, leagătura cu conștiința Pământului. Ați simțit vreodată că greutatea lumii se află pe umerii voștri, figurativ și literal? Puteți simți că susţineţi spațiu pentru prieteni, familie și chiar pentru mediul înconjurător. Poarta stelară este activă tot timpul, de aceea simțiți schimbările de energie prin care trece planeta. De aceea, puteți simți schimbările de energie prin care trece colectivul. Porţile voastre stelare sunteţi voi, și voi sunteţi poarta stelară. Totul este conectat. E un acord pe care l-aţi făcut înainte de a vă manifesta un trup.

Poate părea că sunteţi doar o antenă, dar nu e totul. Ca un om care are un trup, aveți darul liberului arbitru într-o matrice, care urmează soarta și determinismul. Puteți să accesați aceste frecvențe și să luați decizii cu privire la acestea, pentru a le schimba sau pentru a rămâne în cursul lor proiectat. Schimbările de pe Pământ au fost uriașe prin trezirea în masă. Acest lucru duce la modificarea cursului matricii proiectate, deoarece, persoane ca voi, vă educați capacitatea voastră. de a face schimbări pe această planetă. Vă amintiți cine sunteți.

Marbella Baraja

https://in5d.com/four-ways-to-identify-if-youre-a-portal-walker/

Imagine: Pinterest

Traducere Ambarees; postat în 23 ianuarie 2019; 13:30 pe:

https://jawescreator.wordpress.com/2019/01/23/patru-modalitati-pentru-a-identifica-daca-sunteti-un-portal-walker/

Limpezimi

4 comentarii la „Patru modalităţi pentru a identifica dacă sunteţi un Portal Walker

    • Din perspectiva înţelegerii mele explică clar o cale de a călători prin spaţiu, de a vedea şi înţelege mai mult atât din noi cât şi din cele ce ne înconjoară. Mai în glumă mai în serios voi spune astfel, dacă nici cu cele pe care le putem atinge, nu suntem siguri, atunci de ce am greşi direcţiile în călătoriile de timp şi spaţiu? ❤

      Apreciază

      • Multumesc Ambarees, din punctul meu de intelegere bazat pe propria experienta, pot spune ca atat calatoriile in trecut cat si explorarea spatiului sau calatoriile in viitor sunt benefice pentru ca ne ajuta sa intelegem, sa constientizam, sa vindecam ..sa primim ..o singura retinere am, tot in prisma unei experinte proprii din trecut … de aceea am hotarat ca sunt singura sapana pe corpul meu, am rugat pe Inaltul Arhanghel Mihail , unul din Ghizii mei spirituali, sa ma protejeze si vegheze intotdeauna cu sabia Sa de Lumina atat in timpul somnului, cat si in meditatii si, sau au in timp ce sunt treaza. Te imbratisez si iti multumesc pentru sensurile revelate in acest articol, alaturi de multumirea adresata autoarei articolului, si tie, multumesc creatorului videoclipului, intotdeauna la vizionare se adauga alte intelesuri si constientizari
        primind totdeauna un plus de Lumina ! Va multumesc, Namaste Tuturor ! ❤ ❤ ❤
        cu drag,,
        Maria Daniela

        Apreciat de 1 persoană

      • Fiecare conştientizare, fiecare împărtăşire aduce sensuri pentru toţi. Aici pe acest blog, fiecare suntem în bucuria dăruirii reciproce. Eu sunt convinsă că aici ne permitem să trăim experienţa cu bucuria copiilor ce nu le este teamă că ceva este inadecvat. Mulţumesc Daniela, deoarece participi la această bucurie a întâlnirilor.

        Apreciază

Lasă un comentariu